Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Η ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε γονείς

Οι ΣΥΝΗΧΗΣΕΙΣ ανακοινώνουν την έναρξη εκπαιδευτικού προγράμματος για επαγγελματίες που εργάζονται συμβουλευτικά ή θεραπευτικά με γονείς.
Στην εποχή μας η γονεικότητα γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη με αποτέλεσμα οι γονείς να αναζητούν υποστήριξη για μια σειρά από ζητήματα που αντιμετωπίζουν με τα παιδιά τους όπως λ.χ. σχολική αποτυχία, συναισθηματική απόσυρση, έλλειψη επικοινωνίας, επιθετικότητα, ΔΕΠΥ, διαχείριση απωλειών κ.α.
Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 θεματικά Σαββατοκύριακα, (μια φορά /μήνα) και μια Παρασκευή το μήνα και περιλαμβάνει:
Θεωρητικές παρουσιάσεις,Βιωματικά εργαστήρια,Εποπτεία

Η βασική παραδοχή στην οποία στηρίζεται το πρόγραμμα είναι ότι στην πραγματικότητα που ζούμε το να είναι κανείς γονιός γίνεται όλο και πιο σύμπλοκο. Τα παιδιά εμφανίζουν, ιδιαίτερα μετά την καραντίνα, πολλά συναισθηματικά και ψυχικά προβλήματα και οι ίδιοι οι γονείς αισθάνονται αδύναμοι να τα διαχειριστούν με αποτέλεσμα να αναζητούν υποστήριξη σε επαγγελματίες ή σε Κέντρα που υποστηρίζουν το παιδί, δίχως ωστόσο, οι επαγγελματίες να έχουν μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση για μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται με το ρόλο του γονέα. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να παράσχει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευση ώστε τα άτομα που συμμετάσχουν σε αυτό να έχουν, μετά την ολοκλήρωσή του, εκείνες τις απαιτούμενες δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να παράσχουν ατομική και ομαδική συμβουλευτική με ασφάλεια.

Βρείτε ΕΔΩ το αναλυτικό πρόγραμμα της εκπαίδευσης με έναρξη τον Σεπτέμβριο του 2023

Η ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε γονείς
Η ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε γονείς

Θέμα/τα Εκπαίδευσης

Η συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς που τα παιδιά τους έχουν αυτισμό ή ΔΕΠΥ
Η χρήση ουσιών στην εφηβεία
Η θεωρία της προσκόλλησης
Η συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς που τα παιδιά έχουν βίαιη συμπεριφορά ή σχολική αποτυχία
Οι διεργασίες των ορίων
Σεξουαλικότητα και ταυτότητα φύλου
Υποστήριξη γονέων με ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά. Η σημασία της προσέγγισης affirmative therapy
Υποστήριξη ομόφυλων γονέων
Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών
Υποστήριξη θετών και ανάδοχων γονέων
Η επικοινωνία στην οικογένεια
Η ενδυνάμωση και η φροντίδα του γονικού ρόλου
Η σημασία της συντροφικής σχέσης και οι επιδράσεις της στις ποιότητες που ασκείται ο γονικός ρόλος
Υποστήριξη γονέων που έχουν βιώσει χωρισμό και διαζύγιο
Τα δικαιώματα του παιδιού
Το πένθος στην οικογένεια
Κατανόηση της έννοιας του μετα=τραυματικού στρές
Η κατανόηση των επιδράσεων του πρώιμου τραύματος στα παιδιά

Η ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε γονείς

Οι ΣΥΝΗΧΗΣΕΙΣ ανακοινώνουν την έναρξη εκπαιδευτικού προγράμματος για επαγγελματίες που εργάζονται συμβουλευτικά ή θεραπευτικά με γονείς.
Στην εποχή μας η γονεικότητα γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη με αποτέλεσμα οι γονείς να αναζητούν υποστήριξη για μια σειρά από ζητήματα που αντιμετωπίζουν με τα παιδιά τους όπως λ.χ. σχολική αποτυχία, συναισθηματική απόσυρση, έλλειψη επικοινωνίας, επιθετικότητα, ΔΕΠΥ, διαχείριση απωλειών κ.α.
Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 10 θεματικά Σαββατοκύριακα, (μια φορά /μήνα) και περιλαμβάνει:
Θεωρητικές παρουσιάσεις
Βιωματικά εργαστήρια
Εποπτεία

Βρείτε ΕΔΩ το αναλυτικό πρόγραμμα της μονοετούς εκπαίδευσης με έναρξη τον Σεπτέμβριο 2023

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Η συμβουλευτική υποστήριξη γονέων σε δύσκολους καιρούς

Σύντομη περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος: Η ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε γονείς

Διαβάστε επίσης, “Ο αντίκτυπος της γονικής εξουθένωσης: Τι προτείνει η ψυχολογική έρευνα για το πώς να το αναγνωρίσουμε και να το ξεπεράσουμε;”

Η βασική παραδοχή στην οποία στηρίζεται το πρόγραμμα είναι ότι στην πραγματικότητα που ζούμε το να είναι κανείς γονιός γίνεται όλο και πιο σύμπλοκο. Τα παιδιά εμφανίζουν, ιδιαίτερα μετά την καραντίνα, πολλά συναισθηματικά και ψυχικά προβλήματα και οι ίδιοι οι γονείς αισθάνονται αδύναμοι να τα διαχειριστούν με αποτέλεσμα να αναζητούν υποστήριξη σε επαγγελματίες ή σε Κέντρα που υποστηρίζουν το παιδί, δίχως ωστόσο, οι επαγγελματίες να έχουν μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση για μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται με το ρόλο του γονέα. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να παράσχει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευση ώστε τα άτομα που συμμετάσχουν σε αυτό να έχουν, μετά την ολοκλήρωσή του, εκείνες τις απαιτούμενες δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να παράσχουν ατομική και ομαδική συμβουλευτική με ασφάλεια.


Ενδεικτικές θεματικές ενότητες:
Το πρόγραμμα στηρίζεται στην καταξιωτική συστημική διερεύνηση. Ωστόσο οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδεύτριες θα παρουσιάσουν τις θεματικές ενότητες μέσα από την δική τους θεωρητική αντίληψη. Ετσι η προσέγγιση του φαινομένου θα είναι πλουραλιστική Προκειμένου να εξασφαλιστεί η σύνθεση των διαφορετικών προσεγγίσεων προβλέπεται ο ρόλος συντονίστριας της εκπαίδευσης, η οποία θα έχει την ευθύνη για την διεργασία της ομάδας των εκπαιδευόμενων, τον συντονισμό των εξωτερικών συνεργατών και την ατομική υποστήριξη των εκπαιδευόμενων αν αυτή χρειαστεί!

Η συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς που τα παιδιά τους έχουν αυτισμό ή ΔΕΠΥ

Η χρήση ουσιών στην εφηβεία

Η θεωρία της προσκόλλησης

Η συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς που τα παιδιά έχουν βίαιη συμπεριφορά ή σχολική αποτυχία

Τα όρια και η σημασία τους στην αποτελεσματική λειτουργία του γονεικού ρόλου

Ζητήματα που συνδέονται με τη σεξουαλικότητα και την ταυτότητα φύλου

Υποστήριξη ομόφυλων γονέων

Υποστήριξη γονέων με ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά. Η σημασία της προσέγγισης affirmative therapy

Υποστήριξη οικογενειών με αναδοχή ή υιοθεσία

Υποστήριξη μονογονεικών οικογενειών

Υποστήριξη γονέων που βιώνουν πενθος

Ζητήματα που αφορούν στα βασικά δικαιώματα του παιδιού

Διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων κακοποίησης και παραμέλησης του παιδιού

Ενδυνάμωση και φροντίδα των γονέων που βιώνουν ματαίωση και συναισθηματική απο-επένδυση στο γονεικό ρόλο

Επικοινωνία στην οικογένεια

Επαρκής κατανόηση των βιωμάτων οικογενειών που έχουν παιδιά ΑΜΕΑ ή παιδιά με αυτισμό

Ο πολυφωνικός εαυτός των γονέων και οι αναδυόμενες ταυτότητες

Η σημασία του διαλόγου και η μη βίαιη επικοινωνία

Υποστήριξη γονέων που έχουν βιώσει χωρισμό και διαζύγιο

Η σημασία της συντροφικής σχέσης και οι επιδράσεις της στις ποιότητες που ασκείται ο γονικός ρόλος


Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
απόφοιτους ψυχολογίας
άτομα που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαιδευση σε κάποια ψυχοθεραπευτική προσέγγιση
κοινωνικούς λειτουργούς
σχολικούς ψυχολόγους
λογοθεραπευτές/τριες
παιδαγωγούς και άλλες ειδικότητες που στο πλαίσιο της εργασίας τους εργάζονται συμβουλευτικά με γονείς

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ!

Εκπαιδευτική ομάδα

 Ηλίας Γκότσης, Κοινωνιολόγος-Συστημικός ψυχοθεραπευτής, συγγραφέας. επιστημονικά υπεύθυνος στις ΣΥΝΗΧΗΣΕΙΣ

Γιώργος Νικολαΐδης, Ψυχίατρος, διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην φιλοσοφία της ψυχικής διαταραχής (τμήμα Φιλοσοφίας του King’s College & Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του Νοσοκομείου Maudsley) και στις Ψυχαναλυτικές Σπουδές (Κέντρο Ψυχοθεραπευτικών Σπουδών του School of Health and Related Research του Πανεπιστημίου του Sheffield). Έχει εργασθεί σε κέντρα σωματικής ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης και κέντρα ημέρας. Από το 2005 είναι διευθυντής της Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του ΠαιδιούΨυχίατρος, Διευθυντής Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού

Μπλέτσος Κωνσταντίνος,Ψυχολόγος  (M.Sc, BA),  Συστημικός Οικογενειακός θεραπευτής. Εργάζεται στην Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων του Σισμανόγλειου – Αμ. Φλέμινγκ ΓΝΑ. Είναι επιστημονικά υπεύθυνος των ξενώνων μακροχρόνιας φιλοξενίας εφήβων με ψυχιατρικές διαταραχές ” Όρμος”  και  “Το Σπίτι” στην Παλλήνη, επιστημονικός συνεργάτης και μέλος της θεραπευτικής ομάδας του Ελληνικού Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών και εισηγητής σε θέματα Ψυχολογίας του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης. Έχει εκπαιδευτεί στην τραυματοθεραπεία, στην συστημική ψυχοθεραπεία και στις διατροφικές διαταραχές 

Δημήτρης Φιλόκωστας ,Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, οικογενειακός θεραπευτής (μέλος ΣΕΒΕ) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα τη διαλογική προσέγγιση στην ψυχοθεραπεία στο Βέλγιο. Έχει εκπαιδευτεί ως θεραπευτής της Μη Βίαιης Αντίστασης (NVR) στην Αγγλία. 

Ιωάννα Κυρίτση,M.med.sc  Κοινωνικής Ψυχιατρικής-Παιδοψυχιατρικής ,    Ψυχοθεραπεύτρια ECP,  Θεραπεύτρια ζεύγους,  Σύμβουλος Εξαρτήσεων IC&RC,     Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ

Αιμιλία Μαρκουίζου Γκίκα ,Μ.Α. Ψυχολόγος/ Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια/ Σύμβουλος Τοξικοεξάρτησης με πολύετή εμεπιρία στην πρόληψη και την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας και στην δουλειά με ομάδες γονεών

Εύα Φιλανθρωποπούλου, Σχολική Ψυχολόγος, Αφηγηματική Ψυχοθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων   

Έλενα Σκαρπίδου, εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συντονίστρια ομάδων εφήβων, με θέμα τη Συμπεριληπτική-Ολοκληρωμένη Σεξουαλική Εκπαίδευση

Γιώργος Κωνσταντινίδης, MSc in the psychology of child development -University of Lancashire-Uclan .Έχει σπουδάσει παιδαγωγικά με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, σπουδάζει ψυχολογία με εξειδίκευση στην παιδοψυχολογία.Είναι υπεύθυνος /συντονιστής ομάδων κοινωνικής επικοινωνίας (σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠΥ,  αυτισμό, επικοινωνιακές δυσκολίες, χαμηλή αυτοεκτίμηση, προβλήματα συμπεριφοράς,επιλεκτική αλλαλία. ) – Μέντορας και εκπαιδευτής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης  (σε εφήβους με Υ.Λ.Α. –Δ.Ε.Π.Υ.)  και  συντονιστής  σε ομάδες ψυχοεκπαίδευσης γονέων . 

Άννα Τουλουμάκου, BΑ, ΜΑ, MSc, PhD (Oxon). Σπουδές στους τομείς της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης στην Ελλάδα (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) τις ΗΠΑ (Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης) και τη Μ. Βρετανία (Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης). Σήμερα εργάζεται σαν Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Το ερευνητικό και θεωρητικό της ενδιαφέρον εστιάζει στα παιδιά με αντίξοες και τραυματικές εμπειρίες καθώς και τις προσεγγίσεις που είναι ενήμερες για το τραύμα για την υποστήριξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο. Είναι ιδρυτικό μέλος του συλλόγου «Πελαργός-Σύλλογος Φίλων της Μεικτής Οικογένειες» και δουλεύει υποστηρικτικά με θετές οικογένειες και υποψήφιους θετούς γονείς.

Λίνα Λυκομήτρου, Ψυχολόγος ,εκπαιδευόμενη στην Τραυματοθεραπεία EMDR.  Ασχολείται με την παιδική σεξουαλική κακοποίηση και έχει δημιουργήσει την ομάδα «Άγγιγμα και Όρια». Εργάζεται με την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης με γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά

Έφη Λιγνού,Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Παιδιών και Εφήβων. Εχει διατελέσει επόπτρια κλινικού έργου στην Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων “Η Αγία Σοφία”. Εργάστηκε επί δεκατέσσερα χρόνια στην Κλινική Tavistock του Λονδίνου, όπου και εκπαιδεύτηκε στην ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία παιδιού και εφήβου. Είναι απο τα ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Παιδιού και Εφήβου και μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού “Παιδί και ‘Εφηβος: Ψνχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία.” Είναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Παιδοψυχοθεραπευτών (ACP), της Εταιρείας Ψυχοθεραπευτών Tavistock και του Βρετανικού Ψυχαναλυτικού Συμβουλίου (BPC). Είναι υπεύθυνη του μεταπτυχιακού προγράμματος “Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία Βρεφών και Νηπίων” της Κλινικής Tavistock και του University of East London σε συνεργασία με την ΕΨΥΠΕ, καθώς επίσης εντεταλμένη διδάσκουσα στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΤΕΑΠΗ).

Ρέππα Ειρήνη:  Συστημική Οικογενειακή Θεραπεύτρια, Σύμβουλος επαγγελματικής σταδιοδρομίας
Η Ειρήνη Ρέππα είναι συστημική οικογενειακή θεραπεύτρια και σύμβουλός επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Είναι κάτοχος M.Sc. στη Σχολική Ψυχολογία & Συμβουλευτική από το Πανεπιστήμιο Πατρών και έχει ειδικευτεί στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο Ε.Κ.Π.Α. Παράλληλα ειδικεύτηκε στη Συστημική Οικογενειακή Θεραπεία στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων . Έχει εργαστεί ως σύμβουλος ΣΕΠ στη Β/θμια Εκπ/ση και ως συγγραφέας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Προσφέρει   θεραπευτικό και συμβουλευτικό  έργο σε άτομα, ομάδες  και οικογένειες  και συντονίζει ως ψυχοθεραπεύτρια ή εκπαιδεύτρια  σχολές γονέων,  ομάδες  εκπαιδευτικών, ομάδες εφήβων. Έχει συμμετάσχει σε  πολλά συνέδρια και ημερίδες  ως ομιλήτρια ή συντονίστρια  βιωματικών εργαστηρίων  για θέματα  ψυχολογίας ,επικοινωνίας, σταδιοδρομίας, κλπ . Τα τελευταία χρόνια  αναπτύσσει κοινωνική δράση συμμετέχοντας εθελοντικά σε κοινωνικές δομές ,σχολεία και δήμους . Είναι μέλος της ΕΛΕΣΥΘ και της EFTA .

Θανοπούλου Κία, MSc, ECP, Ψυχολόγος/Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια, επόπτρια και εκπαιδεύτρια Η Κία Θανοπούλου είναι ψυχολόγος, συστημική ψυχοθεραπεύτρια. Εργάζεται στη Μονάδα Οικογενειακής Θεραπείας του Ψ.Ν.Α. ως θεραπεύτρια, εκπαιδεύτρια και επόμενα στο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης επαγγελμάτων ψυχικής υγείας στην Οικογενειακή Θεραπεία.

Αμαλία Ατσαλάκη, Διδάκτωρ κλινικής ψυχολογίας Πανεπιστημίου Paris Vii, εικαστική ψυχοθεραπεύτρια με μακρόχρονια εμπειρία στις εξαρτήσεις στην εφηβεία και το πρώιμο παιδικό τραύμα, επιστημονική συνεργάτιδα Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου.

Εύα Σπίνου, Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου. Εκπαιδεύτηκε στο Λονδίνο πάνω στις Θεραπευτικές Ομάδες για Σεξουαλικές Μειονότητες (Therapeutic groups on Sexual Minorities). Επίσης, ολοκλήρωσε την Εκπαίδευση στην Θεραπεία Μετατραυματικού Στρες (Bodynamic PTSD Training), όπως και την βασική εκπαίδευση στην Σωματοδυναμική Ψυχοθεραπεία (Bodynamic Foundation Training). Εξειδικεύεται στην Συμβουλευτική σε θέματα Σεξουαλικού προσανατολισμού και Ταυτότητας φύλου και η θεραπευτική της προσέγγιση βασίζεται στην Ολιστική θεώρηση του Ανθρώπου ως Σώμα-Νους-Πνεύμα, κατά την οποία η ύπαρξη δυναμικής ισορροπίας ανάμεσα σε αυτούς τους παράγοντες επιτρέπει στο άτομο να ζει δημιουργικά και ελεύθερα, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις και τις επιδιώξεις του. Στην πράξη, η προσέγγισή της στη συμβουλευτική και την ψυχοθεραπεία είναι συνθετική κι ενσωματώνει στοιχεία από τις ανθρωπιστικές προσεγγίσεις, γνωσιακές-συμπεριφοριστικές τεχνικές και άλλα εργαλεία από διάφορες μεθόδους προσωπικής ανάπτυξης. Έχει ξεκινήσει την ιδιωτική της πρακτική από το 2009 και προσφέρει τις υπηρεσίες της μέσα από ατομικές συνεδρίες, συμβουλευτική σχέσεων και ομάδες αυτογνωσίας. Επίσης, συντονίζει επιμορφώσεις επαγγελματιών ψυχικής υγείας σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου μέσω σεμιναρίων αλλά και εποπτείας.
Από το 2014 συνεργάζεται με το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Colour Youth» στο πλαίσιο του προγράμματος «Πες το σ’εμάς» (https://www.colouryouth.gr/pes-to-se-emas/), παρέχοντας δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη σε άτομα που έχουν υποστεί ομο-/ αμφί-/ τρανσ- φοβική βία ή/και διακρίσεις.
Επίσης, από το 2016 συντονίζει την ομάδα «Υπερήφανοι Γονείς» (https://www.facebook.com/proudparentsgreece/), ομάδα γονέων με ΛΟΑΤ+ παιδιά, η οποία έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την επιμόρφωση των γονέων σε θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. 
Διαβάστε περισσότερα: https://www.evaspinou.com/viografiko/

Επιστημονική ευθύνη, επιστημονικός σχεδιασμός και εποπτεία της εκπαιδευτικής δράσης : Γκότσης Ηλίας
Έναρξη- λήξη εκπαιδευτικού προγράμματος: Σεπτέμβριος – λήξη Ιούνιος
Κόστος: 120 μηνιαίως συν ΦΠΑ
Τόπος υλοποίησης: Θα υλοποιηθούν δυο σεμινάρια. Ενα σεμινάριο θα υλοποιηθεί δια ζώσης στις ΣΥΝΗΧΗΣΕΙΣ, Ίωνος Δραγούμη 44 Αθήνα και ένα πρόγραμμα θα υλοποιηθεί διαιδκτυακά για τα άτομα που διαμένουν στην περιφέρεια)
Επικοινωνία: info@synixiseis.gr

Πληροφορίες

Επικοινωνείστε στο info@synixiseis.gr και στο τηλέφωνο 6908372437

Ημερομηνίες και ώρές

Έναρξη Σεπτέμβριος - Λήξη Ιούνιος
Ένα Σαββατοκύριακο το μήνα 10 έως 16.00. Προβλέπεται επίσης μια ακόμα τρίωρη εποπτική συνάντηση το μήνα μετά από συνεννόηση με τα μέλη της ομάδας
Το πρόγραμμα θα αναπυτυχθεί σε 10 Σαββατοκύριακα

Κόστος συμμετοχής

120 ευρώ/ανά μήνα. Σύνολο 1200 ευρώ

Εγγραφή
137 Seacoast Ave, New York, NY 10094
+1 (234) 466-9764
Excuisite food, unforgettable atmosphere...